Marraskuu.


Marraskuussa...
...on ollut täynnä mielenkiintoisia työjuttuja.
...olen löytäny taas tieni työhuoneen uumeniin.
...kävin äitini kanssa Sara Hildénin taidemuseossa.
...olen lenkkeilyn vastapainoksi nauttinut villasukista ja kodin lämmöstä.
...olen ollut melkein kaksi viikkoa kuumeessa, mutta siihenkin tottuu.
...olemme pitäneet perheen kesken lautapeli-iltoja.
...kävin kuopuksen, äitini, siskoni ja siskontytön kanssa katsomassa Prinsessa Ruususen Nokian Työväenteatterin esittämänä.
...olen työn puolesta ollut niin paimen kuin enkelikin.

Marraskuu on tänä vuonna ollut lempeä ja kaunis. On ollut edes hieman lunta valoa tuomassa, on ollut vähemmän kuumeisia päiviä kuin lokakuussa ja olen päässyt taas lenkkeilemään. On ollut rauhallisia kävelylenkkejä luonnon keskellä, valokuvausta niin sisällä kuin ulkonakin. Marraskuussa olen kaivanut maalauspohjat ja siveltimet taas esiin, olen kirjoittanut tekstiä itsekin liuskan toisensa perään. Olen lukenut taas enemmän kuin hetkeen, ja olen osannut nauttia tästä kuukaudesta sen vaatimalla herkkyydellä.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Vehnätön elämä.

Luettua: Joonas Laurila; Juoksijan järki

Retkellä - Ritajärvi