Kevätttä rinnassa.





Blogitauko venähti pidemmäksi kuin suunnittelin. Joulu oli ja meni, vuosikin vaihtui. Olen yrittänyt antaa itselleni aikaa palautua, kroppa vain tulee paljon pääkoppaa jäljessä. Joskus olen kipeääkin kipeämpi ja siinä vaiheessa voimat valuvat alas kuin veitsellä leikaten. Mutta en halua antaa enää fyysisen kivun tai sairastelun estää minua elämästä, tekemästä sitä mitä rakastan. Pitkään olin kirjoittamatta, mutta kaiken hiljaisuuden jälkeen tiedän mitä haluan, ja sen myös haluan tehdä. 

Talvi on taittunut kevääksi, vaikka juuri nyt ulkona saataakin taas lunta. Mielessä on paljon uutta, kevät on täynnä uusia kokemuksia ja aluevaltauksia. Mikään ei ole parempi tunne kuin se kun aurinko paistaa taas.

En uskalla luvata että blogi päivittyisi tiheään tahtiin tästä eteenpäin, mutta nyt olen ainakin taas aloittanut. 

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Vehnätön elämä.

Retkellä - Ritajärvi

Kun unelmat eivät toteudukaan.